Bättre sent än aldirg

Igår skrev jag hur förbannad jag var över att en kille inte svarat när jag skickat ett sms, men när jag vaknade idag på morgonen, ser jag ett brev på displayen när alarmet på mobilen gick igång.. Jag läste det och det var ett både positivt och negativt svar i ett, eller ett snällare sätt att bli dumpad på om man kan säga så... Det är så typsikt när någon som jag, som aldrig träffar killar träffar en som både är snäll, rolig och söt.... men så är det såklart att han ska in i lumpen och inte vill starta något... Inte nog på det, när jag ska äta frukost ser jag en broschyr som det står mitt namn på och självklart handlar det om lumpen, så typiskt...
Det är klart att man blir lite smått deprimerad när man träffar en kille som verkar helskön och sen blir det inget mer.. Så det blir som vanligt, att det skiter sig för mig... Menmen jag förstår honom! Jag hoppas att han får en bra tid i lumpen och jag är glad för den lilla tid jag fick ta del av hans liv :P Han gjorde mig glad :) Men som vi alla vet så blir det inte alltid som man vill, tråkigt nog..men man som vi vet är ju världen full av killar och om jag har tur kanske jag finner en som kan tycka om mig med..

Aja, hoppas det går bättre för er andra! Puss& Kram

Kommentarer
Postat av: Hanna Svendsen

Lilla lisa du är för söt. Den killen som kommer att få dig kan skratta sig lycklig!!!!

2007-10-19 @ 18:58:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0