Var är pappa??

Hejsan hoppsan! Nu var det söndag igen.. veckorna och framförallt helgerna går ruggit fort, snart är det väl julafton. Jag har precis kommit hem från jobbet och skulle va en sväng hos pappsen, men när jag kommer hem till honom är det ingen pappa här :S men sen slog jag en pling och då var han hos farmor o farfar så han ska hämta mig sen... Helgen har vart super fast har blivit lite småkrasslig :( Winnerbäck i fredags  var SHIT POMPE så bra :) Om du lämnade mig nu, hugger i sten och elden var klart bäst :D och farväl jupiter, han har många godingar.. På lödagen var jag med kompisar hela dagen, mkt trevligt :) Nu hinner jag inte skriva mer för jag ska käka lite innan pappsen kommer :)

TISDAG ÄR DET STOCKHOLM!!!

Take care

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0