Underbar dag :)

Idag var det en alldeless underbar dag!! Fast tråkigt att Lisa o Amira inte var i skolan :( men sånt är det, jag o marre klarade det bra... Fast första lektionen fick jag klara mig själv, då hade vi aktier o fondsparande, då berättade Jontatan att vi skulle ha föreläsning och han hade så rätt så. Det var fyra stycken från unga aktiesparare som var där och hade föreläsning, hyffsat intressant faktiskt.. Dom berättade att dom skulle ha ett möte på kvällen och jag tyckte det skulle vara kul att gå på det, så jag tog ett snack med marre när hon kom, och hon var på! Sen fick jag klara mig själv på fotografisk bild utan Lisa, tråkigt men det funkade... Sen efter skolan åkte jag hem till marre och färgade hennes hår.. det blev riktigt häftigt, DUKTIGA mig ;P Fast hennes mamma kunde ju vara gladare om man säger så :P

Sen åkte vi ner till stan o gick på mötet och det var hur mysigt och härligt som helst, vi ska bli medlemmar där, marre anmälde sig till styrelsen direkt, tillsammans rasmus, johan och några andra :P Allt verkade positivt och roligt, inte alls som kunnat tro... Så dagen blev väldigt lyckad :) Känns underbart!! Mer sånt  spontant, det gillar vi :)

Aja, nu ska jag gå och duscha lite, känns lite segt med skola, men om en vecka bär det iväg till STOCKHOLM ska bli skitkul :) Är laddad till tänderna!! Och på fredag är det Winnerbäck, ser verkligen framemot den kommade veckan och dagarna :)


Ha det gott mina vänner

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0