Taskig tajming

Så var det söndag igen, ett helt höstlov har passerat i ett svep. Varför ska det gå så fort när man har roligt? Veckan har varit toppen på alla sätt och vis! Började veckan med en lång härlig promenad in till lidköping och tillbaka. Sen på tisdagen bar det iväg till Göteborg :D där spela vi laserdome o bada jacuzzi och festade o myste :P sen på åkte vi hem på onsdagen. På torsdagen bowlade vi och spelade biljard, det var fruktansvärt kul och jag gjorfde fyra (!) strike på rad, tvyärr hann vi inte spela färdigt den serien :(... Sen på fredag åkte marre till gotland så jag, lisa och emelie drog till göteborg en sväng, jag fann en tröja, dock inga skor, vi tog en buss ut till siba-huset så det var ett litet äventyr :P Sen på tåget hem flumma vi sönder totalt, stackars medpassagerare... haha. Prat om njurar, dubbeldeckartåg och gamla barnprogram förgyllde hemresan :) Sen var vi hos mig i Källby på kvällen o käka gott o kollade på film. Emelie har en fantastisk gumminäsa :D helt otroligt :)

Sen på lördagen var jag o jobbade i ladugården med julia, alltid kul att träffa henne, hon är underbar, går bara att älska henne <3 !!! Sen var jag o kollade på innebandy och IBK vann med 5-3 i en riktigt spännande och rolig, tuff, tät match :) Och idag var jag i skövde och köpte mig två par skor :) Så sammandraget av hela veckan har vart underbar!! Många härliga skratt och möten av nya och gamla vänner!! Inte så mkt pluggande dock, men det problemet får jag ta tag i imorgon, har fått gjort endel idag och det är jag glad över. Spanska står överst på listan imorgon :( usch hatar spanska uppgifter... menmen gymnasietiden är härlig, mkt bättre än högstadiet. Och syrran vi MÅSTE göra utväxten i veckan, den är flera centimeter nu... Skitsamma om det blir för mkt till jul men jag måste göra det i veckan, så fixa en tid baby :) Och om en vecka nalkas en resa till STOCKHOLM :) Jippie, jag i storstan, är lite halvt orolig faktiskt :S men det ska nog ordna sig, Vår Mister Man Yngve är ju med så det kan ju bara gå bra :)

Hoppas allt är bra med er alla! Puss Och Kram från mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0