Mer Jul

Toppendag, verkligen!! Dagen började inte så bra, men jag åkte iväg o tränade själv :D och det gick bra :) liksom vad kan hända egentligen :P Va ett ganska kuligt pass. Sen duscha jag o sen mötte jag mina godingar, marre, lisa o emelie o vi gick o käka på madonna, jag åt lasagne, det var mumma :) Sen åkte jag iväg till skövde o hälsade på brorsan. Våra t-shirtar hade kommit, dom var liite korta men ok, hoppas dom inte krymper i tvätten. Men dom var ganska snygga, om man får säga det :P.. Var bara där en timme sen tog jag bussen hem, läste hela vägen dit och nästan hela vägen hem, pratade i telefon också :) Men har nästan skrivit färdigt bokrecensionen nu, min kära broder hjälper mig :) Och så hade mamma köpt klementiner, så gött :D

OCH ICAS JULKALENDER HAR KOMMIT, HELT UNDERBART. Nu du Lisa, nu kommer du få höra det hela december, men som vanligt kommer jag inte komma ihåg hur det rimmar. Ska skaffa en till så kan jag ha en i skåpet :) NU är julen verkligen här och jag bara älskar det. Likaså gör min mamma det med, adventsljusstakarna är redan framme och annat pynt också :)


Här är jag i tomtens knä :) lycka på hög nivå, se bara hur det lyser i ögonen ;)

image24

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0