Let them know it's Christmastime again

Hej hopp!
Då var det återigen söndag, har haft en bra helg överlag. Fredagen var helt underbar :)... sluatde kl 12.30 istället för 14.30 bara det är toppen.. Då träffade jag, lisa och marre emelie. Vi gick på stan o när vi gick emellan affärerna började det snöa och det var inga småflingor inte, dom var stora o härliga, shit pompe vilken stäming det blev, men kallt som fan va det :p men det gjorde inget.. Sen gick vi till fröken envis och köpte pärlor för på kvällen skulle vi göra smycken :) Vi tog bussen hem till källby o då gjorde vi lite käk, det blev kebabkyckling i pitabröd, det är riktigt gött ;P Sen börja vi göra smycken för kung o fosterland... Samtidigt kollade vi på Mysteriet på greveholm, klart en utav dom bästa julkalendrarna om inte den bästa, men sunes jul är mäktig också :) Det var julstämning på hög nivå... Helt underbart!!

JULEN ÄR HÄR!!

Julmusiken är igång för fullt, det är som det ska va... älskar den här tiden innan jul, underbart att dom tänt ljusen i träden runt torget o på stenportsgatan :) Fintfint.. Och i kopparporten har dom ljus uppe itaket, hur fint som helst... Jag kan bara säga BJÄLLERKLANG! På lördagen var jag i stan. Jag o lisa gick på stan, sen var jag o solade o sen gick vi till Friskis& Svettis o va med på medelpasset... det är pinsamt, har så dålig koordination, är nog sämst i Sverige. Sen gick jag till mormor en sväng.. sen åkte jag hem o kolla på film med en kompis, det blev familjen är värst eller vad den nu hette, gick på femman...

Så söndag har vart lugn som en filbunke.. pluggat lite, bakat lite pepparkakor, lyssnat på julmusik o druckit glögg mumma... Så hade jag inget att göra så jag la upp en massa bilder på bilddagboken.. menmen så är det måndag imorrn, igen.. Men på torsdag är vi lediga och det känns hur skönt som helst.. Ska njuta som bara den ;P



Kolla in flingorna :D
image21

Kommentarer
Postat av: Emelisen

Julen är här :)

2007-11-26 @ 07:57:45
URL: http://rainbowtears.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0