Jag behöver nog en hörapparat :P

Hejehej! Så nu var mardröms torsdagen över! Igår satt jag hela kvällen och gjorde färdigt min spanska uppsats och blev färdig :) Kände mig så stolt och så när jag kommer till skolan så säger hon att det inte var någon läxa, snacka om att jag blev förbannad, då hade jag suttit hela gårdagskvällen o pluggat på något jag inte behövde :( kunde gjort mer engelska istället ... Aja, fick jag en lektion till godo, jag bad henne läsa igenom det så jag fick reda på vad jag skulle ändra, men hon tyckte det var bra så det kändes gött... behövde bara skriva några meningar till :P

Aja imorrn är det fredag och det känns underbart!! Då är det winnerbäck och förhoppningsvis innebandy på gympan, jag håller alla tummar jag har för det :D Snart är det STOCKHOLM också, längtar som bara den :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0