funderingar...

Jahopp, så sitter man här en onsdagseftermiddag, livet känns lite halvsegt :( har en massa läxor som ska göras, känns som jag inte blir nöjd med nått jag gör eller prestrerar.. Varför kan man inte bara va bra på något, alla är ju bra på nått, men vfr har inte jag fått den förmågan? Kan man inte bara få vara social, rik, snygg, smart  och rolig, frågan är om man blir lyckligare av allt det här.. Så ska jag plugga engelska, något jag verkligen är hur dålig som helst på, jag är verkligen sämst på det, mår så fruktansvärt dåligt över det :( Vill verkligen vara bra på engelska, men hur FAAN blir man det?!! hatar det så himla mkt... Det som är mest positivt i mitt liv är mina vänner.. dom anar inte hur mycket dom betyder för mig, jag vet verkligen inte vad jag skulle göra utan dom!
Och varför har man inte förmågan att kunna läsa andras tankar, ibland är det så frustrerande att inte veta hur en person känner, tycker och tänker... ibland blir man tokig av att inte veta.. men det är väl tvyärr bara att acceptera och fortsätta leva i ovisshet :(

Hoppas alla ni andra lever ett bättre liv :) men jag ska väl inte klaga, men det känns lite bättre då..

Det fanns en tid då man inte behövde bry sig om något

image19

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0