Don't worry, be happy

Jag är nog Sveriges klantigaste person.. usch hatar när jag gör sånt här :( Jag, Lisa o marre pratade om att träna på friskis kl 12 idag istället för 18.30 men marre kunde inte. Men jag o Lisa funderade på att träna då iaf o sen käka efter, jag sms:a lisa men hon svarade inte så jag skickade igen.. fick "inget" svar så jag somnade... Sen går jag upp vid nio halv tio och sen ringer jag henne och då sa hon att hon hade sms:at och såklart!! det hade hon.. Det är inte första gången jag missat ett sms efter jag öppnat det när jag sovit... Så nu har jag missat en underbar sovmorgon tack vare mig själv, jag är såå smart... aja, kan väl få gjort lite läxor nu istället, eller så åker jag in o tränar själv nu vid 12 :/ får se hur jag gör :) har tvyärr lite svårt för att göra saker själv, måste verkligen lära  mig det :P Ska iaf hälsa på brorsan i skövde idag.. ska bli skojjsigt.

Längtar bara till sol o värme, vill vara brun!
Det fanns en tid innan sommaren då man var lite brun.
Vill tillbaka innan sommaren, men då vill jag ha en riktig sommar,
inte en sommar då allt regnar bort :(
image23  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0