Dagens i-landsproblem

Hejhej! Har kommit hem från stan nyss och jag blir så irriterad över alla dessa hinder på cykelvägen, sånna där kringelikrokar som man ska köra igenom, har TRE (!!!) stycken på vägen, dom två första måste jag ta ner foten på, men den sista brukar jag alltid lyckas köra igenom utan att ta ner foten (blir nästan lite stolt)... Det hjälpte inte att jag bodde i ett halvår i stan o när jag cyklade till skolan och innan man kom till västra var man tvungen att köra över järnvägen och där fanns inga bommar utan dessa dumma kringelgrejerna, jag blev tokig, lärde mig aldrig det, blev så fruktansvärt förbannad när det var en gubbe som cykla framför mig och han klarade det utan problem !!! Får det va så orättvist, jag ska fasen ta dom andra två också... Usch usch, bort med sånna ;P

Så var jag hos syrran o fixa utväxten, egentligen ville jag inte det tror jag, för det är faktiskt lite finare när man har någon cm utväxt, för det här ser bara onartuligt ut.. menmen det är bara att ge det ett par veckor så ska det nog också går bra.. Medan jag ändå håller på o gnäller så kan jag ju lika gärna fortsätta, har så mycket läxor, stackars mig!!! Det har nog ingen annan :( En sak till, jag har typ inga pengar o så är jag skyldig både mor o far pengar... Usch det räcker inte till och så MÅSTE jag verkligen köpa kort någonstans så jag kommer igång med träningen, usch o fy va dålig jag är!! SKÄRPNING LISA!!

Nu ska jag va duktig och göra mina läxor... Lid med mig snälla, lid!


Hoppas ni har ett bättre liv ;) Pusshaj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0