Dagen före Stockholmsdagen :)

Hejhej! Så var skolmåndagen över :) och snart är det dags för stockholm, känns som om jag tjötar om det hela tiden men jag ser verkligen framemot detta.. Min helg var underbar, på fredagen var jag på Winnerbäck o det var jätteroligt.. Sen på lördagen tog jag det bara lugnt på förmiddagen och sen skulle jag ta tåget in till Lidköping o jag skulle ta ett tåg kl 14.47 men så gick det bara söndagar o helger så min ömma moder fick skjutsa in mig. Där träffade jag Viktor utanför bowlinghallen för vi skulle spela biljard :) det var rikigt kuligt :) Jag vann fyra gånger :D haha, fast han hade liite otur o sköt ner åttan :P haha det var lite kul :) Sen skulle vi käka lite o vi hade lite svårt att bestämma oss men till slut hamnade vi på Rhodos o där åt vi spaghetti bolognese, det var gott :) sen gick vi hem o då skulle hans mamma o hennes kille till Barcelona, sen ringde marre o då skulle vi till Lovene o hälsa på Jocce o hans två kompisar, otto o anton, det var rätt så kul. Vi kolla på film o va ute o gick en sväng sen spelade vi poker och jag fick STEGE :) haha fast sen var kortleken dum :( sen åkte vi hem vid tolv... Söndagen jobbade jag mellan 9-15 sen var jag hos pappa o sen var jag o min kära bror hos farmor o farfar. Sen hjälpte vi honom att ställa in motorcykeln över vintern. Sen skrev vi ett brev till vårt fadderbarn Christin efter det kollade vi på film, den hette the reaping (tror jag) och den var riktigt bra, skrek till ett antal gånger och surroundljud gör så mkt, det blir så mkt mer effektfullt... Så har jag börjat hosta o fått ont i halsen :( det är lite tråkigt menmen, jag överlever det med :P

Idag var det en helt vanlig skoldag, hade två lektioner så det var gött... Så nu ska jag börja packa inför stockholm, jag kommer ta med mig för mkt saker som vanligt, jag har nog fått det från min mamma o min syster :P Så jag måste verkligen kolla vad jag ska ha med mig, vad jag behöver... men det är påslakan och sånt som kommer ta plats. Vet ni förresten att örngott kommer från "att örat ligger gott" haha jag har aldrig fattat det. Ska iväg o börja packa för jag ska in till lidköping sen o träffa Viktor.


Mm STOCKHOLM :)

image14


Kommentarer
Postat av: julia

lisa! heje. upptäckte idag att du hade blogg ju! sköna inlägg du har :) roligt med "örat ligger gott" hade jag aldrig fattat! dte var sött ju. men hey, är det med skolan du ska till stockholm? har ett svagt minnne av att vi snackat om detta, right? kan inte vi bara träffas snart , bara du o jag o inget jobb? :P kram

2007-11-12 @ 16:32:46
URL: http://livlighet.blogg.se
Postat av: Emelisen

hahaha!
Roligt det där med örngott ;)

2007-11-12 @ 16:38:55
URL: http://rainbowtears.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0