CRAZY

Idag har det vart en heltokig dag.. Dagen började lite segt med estetisk verksamhet, mina vänner lisa o marre hade försovit sig (som vanligt) men efter den lektionen blev det roligare.. Vi hade religion o stickan, vår lärare, var helt tokig, han hoppade upp och ner med kavajen över huvudet, upprepade gånger :D Det är så härligt när människor bjuder på sig själva :P Sen gick jag, lisa, marre o emil in till skolan för o kolla om vår gympalärare maggan blivit frisk än, för vi skulle ha teori idag. Vi fick bulle utav yngve i lärarrummet men sen så ringde yngve till henne och då svarde hennes man och yngve bara;
-Hej, är maggan hemma?
-ja, det är hon, vem är det?
- det är hennes älskare, HÖHÖ

Jag exploderar av skratt

-Kan man få prata med henne frågar yngve
- Hon ligger i sängen
- LIGGER HON I SÄNGEN HÖHÖ

Jag är nu i upplösningsstillstånd.. HAHA hur kul som helst...

Nått liknande var samtalet, FAst värre... HAHA lärare är underbara :P
Ska hem till emelie snart, ska va med henne, lisa o marre ikväll, ska bli mysigt :) Det känns som om den här helgen kommer bli toppen :) Imorrn är det första december o då skall första luckan öppnas.. Sen ska jag jobba o träffa min underbara vän Julia på kvällen <3 och sen på söndag blir det läxläsning o tomteparaden i skara :) Men jag kommer sakna en person den här helgen :P

Menmen ha en toppen helg alla där ute, för det ska jag ha iaf :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0