All I want for Christmas is you...

Så var tisdagen gjord också, har vart en helt ok dag den här med. Gick mellan 8-16 och om jag tycker det är på tok för länge. Är glad att jag inte har så många dagar som är så långa. Längatde till aktie o fondsparande kursen idag, HELT I ONÖDAN, jag trodde vi skulle få placera om våra aktier, men det ville tydligen inte bosse... Måste han tro att han är så bra hela tiden, men jag var tydligen den ända som ville ändra dom :( så vi fick hålla på med JEK o massa andra konstiga uträkningar, men jag måste säga att det är så jävla gött när det går :) är underbart! Sen var det religion.. Sen skulle vi käka och det var fullt i matsalen som vanligt så vi fick sitta i rasthallen, HATAR att sitta där :(  uschusch, Sen hade vi matte och anders är faktiskt riktigt rolig, satt o skratta halva lektionen.. Han är skön han, fast lite halvt dryg... Sen åkte Lisa hem innan käket :( så jag fick gå själv till fotografisk bild, som vanligt känns det som... Så var jag ute o tog kort med nicolina o ida... Sen blev jag så jävla förbannad!!! JAg framkalla bilderna o så hade det inte blivit ett skit... Och jag som trodde att endel kort kunde bli riktigt bra... HATAR SÅNT!!!! Sånt ska alltid hända mig verkar det som...

Aja nu ska jag plugga sönder mig själv, känner att det behövs :P

Ha det gott och på torsdag är vi LEDIGA!! känns underbart

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0