wonderful

Nu känns livet helt fantastiskt!! Gårdagens kväll var toppen, jag mötte lisa på torget o vi mötte carro och jennie så vi följde med dom till ålhéns o tjöta o skratta o hade skojj  sen kom marre o sen kom robin o linus, då travade vi iväg till lussebandyn.. Det var verkligen skitkul.. Shit va mkt snygga pojkar det finns som man inte får ta del av för man går på fucking västra :( så tråkigt.. men det var riktigt kul för ögonen, men nästa år SKA vi va med, punk slut. Rasmus i min klass o hans polers vann hela alltet och kicki o naturarna vann utklädnaden, dom var zebror, riktigt tufft.. Men hit pompe va det var kul, skratta som bara den.. Sen kom amira o gustav också så det var sköjjigt värre..

Idag har det vart en underbar dag!! Började med luciatåg i skolans aula och stämningen var på topp, var så fint och stämningsfullt, jag o lisa fick ståpäls :D Sen gick jag, lisa o amira till västra, då skulle vi ha tag i bosse men honom fann vi inte, sen letade vi efter amiras tyskalärare så då snackade vi lite med back också :P kul o tjöta på lärarana. Sen hade vi spanska och då kollade vi på film, lika dirty som alla andra spanska filmer ;P... Sen var det engelska... Och sen julbord,, stämingen var go :) Så var det mörkt ute i rasthallen hela dagen, så mysigt.. Sen fick vi tag i bosse så då satt vi och tjöta på honom för vi ville ha reda på hur det gick på provet men han var envis som en gammal get så det gick inte :( Sen slutade vi för anne var tvungen o åka hem. Då gick jag, marre o lisa på stan sen åkte jag o marre hem till henne, käka lite o sen tillbaka till stan. Då bowla vi och spela biljard med amira o gustav... Otroligt roligt! Jag vann bowlingen, yeahh :D Och så blev det 1-1 i biljarden mellan amira&gurra och mig&marre ;P  Sen gick jag o marre till garströms o va på aktiemöte, vi va jätteliten go grupp, bara jag, marre, therese, rasmus och johan.. Det var färdigt redan vid 18.45 så jag hann med 18.50 bussen :) Härligt! Eve var här o hälsa på, alltid lika trevligt när kussen hälsar på, så kommer stoffe om några minuer..

Kollar på bonde söker fru för tillfället, tycker det är ganska bra faktiskt :P haha!! Det har vart en helt underbar dag!! Var längesen jag hade så kuligt på en vardag :) Är så glad för mina vänner är glada, hoppas att det inte bara är på utsidan, hoppas ni är det på insidan också!!

Imorrn är det frdag o helg och sen är det bara mysvecka o sen är det fucking JULLOV, helt underbart!

 LUCIA

image32

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0