That girl

Den här dagen har speglats med många känslor.. Dagen började med att jag såg att jag fått ett sms, hade fått det igår kväll och det var om högskolan. Hah hade kommit in på sitt första handsval :( som innebar Uppsala, vilket är väldigt långt bort.. Kan tvyärr inte glädjas för hans skull, inte än i alla fall! Kommer sakna honom något otroligt.. När jag pratade med syrran om det imorse så började jag nästan att gråta.. Vill inte :(
Sen bar det iväg till skolan där hade jag ett prov i aktier och fondsparande, kändes som att det gick hyffsat. Fick nog rätt på uträkningarna iaf :) Men jag hade glömt av att jag skulle möta anna på stationen, kände mig så himla taskig då, usch haatr när jag glömmer sånna saker, förlåt.... Sen hade vi religion och där hände det inte så mycket. sen käka vi och sen satte vi oss i rasthallen och där fick jag mig ett par härliga skratt, kollade i skolkatalogen och där visade vi en kille som var grymt lik en annan.. haha och dom andra kunde bara hålla med, jag kunde inte sluta skratta.. Och en i min klas hade hört ett par ettor säga, det är hon som skrattar så mycket.. Jag får nog tänka lite, men jag har faktiskt skärpt mig! Sen var det matte och det var bara att jobba vidare, ska ha prov nästa vecka.. Sen skulle jag o lisa iväg på fotografisk bild och ingen av oss kände för det och alla ville att det skulle vara inställt och det var det :D:D Det var lycka på hög nivå och det bara fortsatte... Jag o lisa travade runt på stan.. vi var inne på stadium o kolla in min älskling, vill ha en boxningsäck med handskar,, då får jag ett sms och där i står det:

Jag klarade det :) fick 58

Jösses vad glada vi blev då, gav lisa en bamsekram av glädje, sen ringde vi vår prinsessa:) Du är verkligen av äkta guld! Du är helt underbar på alla sätt och vis :) Är så himla glad för din skull :) du är mer värd det än någon annan!! Kan bara säga du är bäst!!! Och det här skall firas :) Ha det toppen nu :)

PUSSAR

image29

Kommentarer
Postat av: Emelisen

åååh, du är sötast i världen.
Tack så jättemkt.
Jag svävar på moln idag :D
superglaaad

2007-12-11 @ 19:30:59
URL: http://rainbowtears.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0