PATETISKT

Haha man kan bara sammanfatta den här kvällen som patetisk, jag är så patetisk så jag knappt kan stava till det. Vi diskuterade vår  julmiddag som ska äga rum om en vecka.. Men alla bara kuka ur så vi kände oss så patetiska för inga ville vara med oss så hela kvällen skratta vi åt oss själva o hade djupa samtal :) man kan bara älska mina vänner <3 Men sen fick vi sms om att det var några som kunde komma iaf och det kändes riktigt gött för vi hade nästan tänkt att lägga ner det. Så det var toppen.. Ha de en mkt trevlig kväll, även fast filmen inte blev som vi tänkt oss men kul hade vi iaf och det är faktiskt huvudsaken.

Hoppas vi hittar på något imorgon med, ni är guld värda babys :D

Kommentarer
Postat av: Diana, din forna arbetskollega ! ;D

Jag som trodde jag var guld värd ;)
men silver kanske ? tkr faktiskt om silver mer än guld ;)

2007-12-16 @ 22:30:59
URL: http://Dianakines.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0