Nu tändas tusen juleljus

Jahopp, då var det söndag igen. Söndagsångesten är här, usch hatar det.. Har verkligen vart nere idag... Va ute o gick på förmiddagen o tog lite kort med systemkameran jag lånat av skolan.. Det är läskigt hur mkt man tänker egentligen när man inte har något bättre för sig.. Aja, va o fikade med marre, lisa o robin idag, gött o slippa va hemma. Sen åkte jag med bussen till Skara för att kolla på tomteparaden, det var en besvikelse, inte alls lika stor som tidigare år :( men julstämning fick man ändå :) Jag o mamma köpte två flaskor glögg. Kollade med mamma, anna, stoffe, moster berith, bengt och kusinerna elin o jennie, kul o träffa dom, för det gör man inte allt för ofta.

Sen när jag kom hem var det mys med glögg o julmusik och pluggande.. Nere är man fortfarande, men det blir nog bättre när man får träffa kompisarna nu imorrn.. Den här veckan är förjävlig, är så mkt som ska vara klart och saker som ska göras. Kommer ta knäcken på mig.. Tur att julen är här o kan pigga upp :)

Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0