Life is a mystery

Så var söndagen här och med den ett mycket deprimerande väder.. Började dagen med att kolla på julkalendern. Sen övningskörde jag till ladugårn och där träffade jag Julia, vilket är alltid lika underbart, hon är guldvärd.. Hon kanske ska låna min grottmännikso-klänning på lusse, kul om den kommer till användning igen :) Det skulle vart skitkul o gått på det i Skara, men jag ska nog gå o kika på lussebandyn istället.. men i år stannar vi nog inte till 03.45 det var lite väl sent :P fattade inte varför vi var kvar så länge, men kul vart det.. Då bodde man i stan också, det gör man inte längre :( saknar stan något otroligt, slippa planera och bara göra det som faller en in.

Aja nu är man fast i källby, men det får duga. Jag har ju buss- och tågförbindelser så det är ju positivt.. Helgen har varit ganska lugn. Jag o marre följde med jocce hem till några kompisar och där var det idol och pokerkväll som gällde.. Jag tycker det var bra att marie vann för övrigt, känns som alla hejja på amanda, visst hon är grym, men jag tyckte marie var värd det :) Sen var det dags för poker.. usch jag är så dålig förloare :P fast jag hämtade upp mig och både jag o marre gick vidare till finalen.. Det var färdigt vid 00.15 så jag hann med bussen som gick 00.30, jag kom tvåa iaf och vann 50 kr så det var skojj :) På lördagen gjorde jag inte mycket, gjorde färdigt svenska och sen städade jag och rensade garderoben, det blev riktigt fint :) Fast jag städade inte Annas sida, det får hon göra själv!

Jag har en konstig känsla i kroppen, vet inte vart den kommer ifrån, vill bara att den ska försvinna. Vill bara att allt ska va lätt och känna att livet leker, men tvyärr gör det inte det alltid.. Ska plugga lite nu.. Mm man känner hur gött aktier låter.. mm PE-tal mm JEK  usch, vill inte... Menmen det är bara att bita ihop, nu ör det bara 9 dagar kvar i skolan innan jullovet är här :)

"BARA 9 DAGAR"

Kommentarer
Postat av: johanna

god middag på dig !

tänkte tipsa om en sida som heter gratisbio. där blir du medlem och får direkt av mig
75 poäng. sedan är det bara att börja tjäna en massa egna som är väldigt enkelt. du
klickar dig in på en massa sidor som står på gratisbio och samlar dina poäng allting
tar endast några få minuter och snart kommer du ha poäng till din första bio biljett.
när du tjänar ännu lite mer poäng kommer du kunna få present kort på de bästa affärerna
i hela sverige. allt från nilson dinsko till hm gina tricot åhlens och massa andra affärer.
detta är min lilla julklapp till dig. så gå in och börja tjäna dina poäng :)

här har du länken : http://www.gratisbio.se/?RecruiterID=16563

2007-12-09 @ 13:42:54
URL: http://www.fjb.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0