Julen är här

Då är vi på högsta punkten i backen och nu går det bara utför, det innebär att det är onsdags eftermiddag och nu är det helg som gäller!

Dagen har varit lite halv seg.. Först hade vi svenska och då gjorde vi inget vettigt, den slutade vi 08.40 sen trodde typ halva klassen att det var idag som vi inte hade någon företagsekonomi men det var imorrn. Och vi började inte förrän 13.10 med engelska. Men det var jag, marre, alexander, emil, anton och jonatan som stannade kvar och det var som vi trodde vi hade lektion, Och yngve blev INTE glad kan jag meddela.. Så det var tur att vi dök upp, det är grymt mysigt att ha lektion i sån liten klass :) Sen hade vi två timmar hål iaf, så då käkade vi lite, sen gick vi ner till stan, anton o marre ändrade lite körtider på focus.. Sen tog vi bussen tillbaka till västra, där satt vi o hade lite halvkul, var segt o bara sitta o vänta, då var det en kille som gick in i soptunnan så den flyttades lite och jag sa med en reflex lite ojoj då och då vänder han sig om o säger ja vad i helvete och tänker spraka till soptunnan och vi sitter som frågetecken och sen sa han bara ja skojja ;P hahaha så himla kul, eller så var det så kul för att man var så trött, men det var riktigt kul för vi var inte med på den ;P MER HUMOR ÅT FOLKET!! Hejja grabben ;P

Idag när vi satt på svenska så var det hur mörkt ute som helst och det var skitmysigt o så kom vi på att det är den mörkaste dagen på året, eller om det är imorgon :/ mm we like...

Sen ska jag iväg o kolla på lussebandyn, hade så gärna velat vara med, men nästa år då ska jag faan det!!! Det är så himla kul med innebandy, var jättelängesen jag var o kolla på IBK och jag saknar det :(... .Men det ska bli kul o åka o kolla på det, marre, lisa o robin ska med också så det blir kul :) Men jag tänker inte stanna till 04.00 som förra året, det var på tok för sent, åker med syrran hem... Aja imorrn är det lucia och det är ju hur mysigt som helst! Stämning på hög nivå <3

MAN KAN BARA ÄLSKA JULEN :)

image31

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0