Happy new year =)

Japp, då var det här året avklarat också då.. Ett år går så fort men ändå långsamt.. Men nu är det ändå sista dagen på året och jag kan sammanfatta det här året som ganska händelserikt och mycket kul och jag har träffat så många nya männsikor och det är bland det bästa som finns =)  De största händelserna var nog Gothia, Gullbranna, karnevalen och massa annats mått o gott..

Kvällen kommer bli rolig hoppas jag, jag ser fram emot det iaf. Kläderna är ett stort problem, men det är ju bara en själv som bryr sig så spela roll, men om man tycker om det man har på sig så syns det och tvärtom.. Kul o gå ner till torget idag med, känns som man har lärt känna så många nya männsikor till skillnad från förra året.. Elelr det får ju man se när man är där...

Men jag kan bara önska er alla ett riktigt Gott Nytt År och tacka för det gångna.. Skulle aldrig haft så kul utan mina underbara vänner och familj.. Sköt om er och vi ses nästa år =)


image73


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0