Girls Just Want to Have Fun

Idag har det vart en toppen dag!! Har fått mig ett par riktigt goa skratt! Yngve drog ett par glassiga "skämt" i klassrummet och jag är i princip alltid med på noterna ;P Sen skulle vi på föreläsning nere på gamla bion och då tänkte vi käka på stan innan vi skulle dit, eftersom det var soppa i skolan.. Först tänkte vi ta elake måns men så var det så mkt folk där så då gick vi till fifflers. Jag tog en med ost & köttbullar och marre tog en med kebabröra. Sen skulle vi gå upp i den smala trappan o jag gick för nära amira som var på väg upp så hon slår till min bricka med bakfoten, så min ena tomat åkte ner + ett par köttbullar, sen när vi väl var uppe så var det en massa brickor på vårt bord och när marre ska ställa ner sin bricka så tappar hon hela sin baugett, så den flyger över hela rummet, oboy, det var rätt kul :D haha inte så lite,, så jag o marre dela på min baugett istället.. Jösses vi kunde inte sluta skratta.
Sen så gick vi där ifrån börja jag skratta lite lätt hysteriskt och då hade amira hört några i kön pratat om nått med haschplantor, hm undra om dom mena oss. Men det här kan vi leva länge på :D
Sen när vi var på föreläsningen så väntade vi på att få gå in, då satt marre i mitt knä och då kände jag hur det vibrerade, så jag kolla min mobil, men det var inget, så frågade jag marre om det var hennes, då skratta hon o sa att det var hennes mage ;) stackars marrielle :P

Sen tänkte jag på alla dessa roliga händelser på bussen hem, så började jag skratta för mig själv, hatar när jag gör det :P haha


sött marre                          Så här kul tyckte Lisa att det var :P hoppas du får lite sömn

image26   image27

Kommentarer
Postat av: Emelisen

haha, vilken rolig dag ni verkar haft.
Det där med att du trodde det var din mobil men var marres mage var lite gulligt :P :)

2007-12-05 @ 17:16:03
URL: http://rainbowtears.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0