Every night in my dreams

Så var måndagen snart över också. Den har varit bra överlag. Är endel saker som krisar sig. Vet inte vad jag ska göra, vill bara förstå, vet vad det är som händer. Vill att du ska öppna upp dig för mig, annars kommer jag aldirg kunna förstå.. Vill inte att det ska vara som det är nu.. Vet inte vad som har hänt, känns som om din livsglädje har blåst bort.. Vill att du ska vara glad, känns som om det är jag som gör dig ledsen. Jag vill bara väl, jag frågar så ofta för jag vill veta sanningen och för att jag bryr mig om dig! Men du måste visa lite tacksamhet också, inte bara ha oss för att ha oss. För det känns så just nu.. Snälla prata med mig! Du vet vem du är...

Eftermiddagen har jag spenderat i min säng, med mina "kära" aktieböcker och block, känns som om jag börjat fatta uträkningarna :) kollade på titanic samtidigt, älskar det filmen <3! En riktig klassiker :) Det är äkta kärlek det, man kan verkligen drömma sig bort i den filmen, men sedan vaknar man upp i verkligheten och förstår att det aldrig kommer bli så bra som på film. När man går på stan ser man en massa nyförälskade par som livet leker för i julmörkret.. Men tänk dom som aldrig finner den där stora kärleken som får leva livet ensam istället. Tänk om man sitter där om 20 år, ensam och misslyckad utan kille, familj och barn. Tänk hur många som har det så egentligen utan att man tänker på det! Det kan lika gärna vara jag.... Men det finns dom som finner sin stora kärlek och får sitt sagoliv och lever lyckliga i alla sina dagar. Tänk att få leva varja dag med någon man älskar, undrar om det är så gott som det låter, frågan är om man kommer få uppleva det eller inte ?!

Men så finns det dom som finner någon att dela livet med, men sen dör känslorna ut och man skiljer sig.. Men dom har iaf fått känna på det.. Mina föräldrar är skilda så jag är van vid att man har en mamma och pappa fast dom inte är tillsammans. Så jag kan bli lite förvånad när jag är hemma hos mina vänner och ser föräldrana tillsammans, finns inte i min värld längre.. Känns som alla har det som jag men det är ju fel. menmen ni som har er kärlek var glada för det! och njut!
Jag hoppas alla får känna på lite kärlek nångång i livet:)

En stor julpuss från mig till dig


Finns det något mer romantiskt än detta ? ne jag tror inte heller det <3
image30

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0